Venteliste | A/B Thorsvej

A/B Thorsvej

Venteliste til Thorsvej Andelsboligforening

Ønsker du at blive skrevet op til en andel?

Vi får løbende andele til salg. Er du interesseret i at blive en del af vores forening, kan du tilmelde dig vores venteliste, så vil du få besked, når der er andele til salg.

Det koster 100,- kr. at blive skrevet op. Når du har tilmeldt dig, vil du – senest en uge efter – modtage en mail med betalingsoplysninger. Når du har betalt, er du skrevet på ventelisten.

Der opkræves et årligt gebyr på at stå på foreningens venteliste på kr. 50,-. Gebyret opkræves hvert år i januar.

Når der er ledige boliger vil du blive kontaktet, og bedt om, inden for 48 timer, at at oplyse om du er interesseret i den pågældende bolig.

Herefter kontakter sælger interesserede i den rækkefølge man står på ventelisten.

Du kan tilmelde dig foreningens venteliste ved at skrive en mail til thorsvej.slagelse@gmail.com.

Husk at oplyse hvilken bolig, du ønsker at blive skrevet op til (1 plan eller 1 1/2 plan).